torstai 27. helmikuuta 2020

Mä niin tiesin tämän!

Mä tunnen itseni niin hyvin. Ja toisaalta olis aika huolestuttavaa jos en. Mä olin niin kovasti odottanut sitä,että saadaan beben sukupuoli selville. Se tuo vauvan niin paljon todellisemman tuntuiseksi ja mä rakastan sitä,että saan kunnolla valmistautua vauvan tuloon. 

Mikko meni ultran jälkeen parturiin ja mä menin siksi aikaa kiertelemään kirpparille. Ja vitsi miten kannattava käynti!! Ja itseasiassa kurvasin vielä kotoakin toiselle kirpparille ja tein sieltäkin ihan huippu löytöjä.

Mä ihastuin jo Minean aikana Newbien vaatteisiin. Niissä on ihanat kuosit ja niin kauniin murretut värit. Niitä on osunut silmiin monet kerrat kirppareilla, mutta en ole mitään tohtinut ostaa ennen kuin nyt. Ja se lähti sitten heti lapasesta tämä mun vauvanvaate shoppailu!!

tyttövauvan vaatteet


Mutta hei katsokaa nyt, en ehkä kestä miten ihania nuo on!! Ja siis itseasiassa tästä kuvasta puuttuu vielä yksi mekko, yökkäri ja body. Että tosi hyvä kirppissaalis noin yhdeksi päiväksi!

Mä instan puolella laitoinkin, että nyt on kyllä pakko keksiä joku paikka kännykästä mihin saisin laittaa ylös miten monta on mitäkin kokoa esim bodyja, housuja ym. Ettei kohta käy niin että mulla on 15kpl  56cm bodya eikä yhtään 62cm. Tähän olis niin kätevä joku sovellus, mutta ei ole kyllä ainakaan mulla tiedossa sellaista?! Ja paperi lapulle mun on turha laittaa mä joko unohtaisin sen kotiin, tai unohtaisin päivittää siihen mitä oon ostanut.

vauvan vaatteet

Mä yritän, siis todella yritän, nyt kuitenkin pitää jollain lailla (edes pienesti) tämän asian hallussa ja miettiä ostot niin, että vaatteet sopisi kivasti keskenään. Epäilen, että kovinkaan paljoa ei tulla meidän beben vaatekaapissa näkemään mitään räikeitä kuosia tai kirkkaita värejä.  Ei vaan oo mun juttu vauvan tai isompienkaan vaatekaapeissa. Eipä sille tokikaan, ihailen paljon just instassa vauvoja jotka on puettu tosi värikkäästi. Joillekin sopii, meille ei. 

Pitäiskö nyt todeta, että parempi olla sanomatta ei koskaan. Voihan olla, että rakastun niihin vielä tässä raskauden edetessä!

vauvan odotus

Huomasin muuten, että näissä Newbien vaatteissa on tosi isot hinta erot. Nämä mitä mä ostin oli suurin osa ihan 2-3€. Tuo edellisen postauksen jumppis oli 7€ ja tuo peitto oli 10€. Mutta kun katselin Torista noita niin sielä hinnat liikkui enemmän viidestä eurosta ylöspäin ja niihin tulee kuitenkin vielä postarit päälle. Että taidan suosia  nyt enemmän noita livekirppareita.

Nyt saisi myös ruveta tilailemaan kankaita, koska myös mun suunnitellut ompeluprojektit on odottanut tätä tietoa kumpi meille tulee! Suunnitelmissa on tuunata ainakin äitiyspakkausen makuupussi, jonka löysin kirpparilta, ehkä myös sitteriin päällinen, rusettipantoja, vaunuverho. Nämä nyt tuli tässä yhtäkkiä mieleen.

Onneksi tässä on vielä paljon aikaa kierrellä kirppareita ja kovasti odotan myös edessä olevia Lapsimessuja. Onko muita jotka on suunnitellut lähtevänsä sinne?

Muita jotka on hurahtanut Newbien vaatteisiin?!

-Ulla-



1 kommentti:

  1. Suloisia vaatteita! Nämä ovat aivan ihania, etenkin nuo frilla- ja rusetipyllysukkikset. Värien suhteen varmaan vetäisin tytön kanssa samaa kirkasta linjaa kuin poikienkin kanssa, mutta rusetteja kyllä käyttäisin enemmän.

    VastaaPoista

kommentit ovat aina tervetulleita: