maanantai 9. heinäkuuta 2018

Valkoista, lisää valkoista!

Hei te ihanat!

toivottavasti ootte viettäneet juuri teidän näköisen viikonlopun. Mulla oli lauantaina joku ihan ihme pötköttely päivä enkä sanaut koko päivänä y h t ä ä n  mitään aikaiseksi. Vaikka tiedän, että tuollaisia päiviä tarvitaan kyllä, niin silti oli jotenkin sellainen olo, että oli ihan turha päivä. Vaikka eihän se sitä tietenkään ollut. Oon vaan mahdottoman huono ihminen "vaan" olemaan.

Otin sitten lauantain pötköttelyn oikein kunnolla takaisin eilen ja touhusin monta tuntia. Siivosin, pesin loput matot ja vaihtelin järjestystä monessa huoneessa, pesin sohvan päällisiä ja vaihtelin lakanoita. Mutta voi,kuulostamatta nyt yhtään leuhkalta, meillä näyttää nyt niin ihanalta! Onni on oman näköinen koti<3

Tällä viikolla luvassa siis muutamia sisustus postauksia!

Ensimmäisenä tähän huoneeseen jonka oohi en voi tällä hetkellä kävellä pysähtymättä ihastelemaan sitä. Nimittäin meidän aikuisten makuuhuone. Instan puolella on näkynyt kuva vanhasta ovesta joka sai kalkkimaalia niskaansa ja siitä tuli sitten meille uusi sängyn pääty. Tässä taas kerran saatiin todeta, että siinä missä mä vaan oon nopeasti vaihtamassa päätyä toiseen, Mikko osaa ajatella, että se nyt vaan vaatii vähän enemmän tekemistä. No onni on, todellakin, mies joka lähtee näihin mun päähän pistoihin mukaan. Ja ehkä myös varasto josta sattui sopivasti löytymään puuta, että saatiin ovelle hyvä taso mihin se laitettiin! Tuo ovi on siis ihan tuosta meidän omasta vanhasta tuvasta irrotettu, Mikko sen sieltä bongas (en tajua miten mä en oo sitä hoksannut ollenkaan!). 


Kalkkimaalina mulla oli ihan vaan joku Tokmannilta ostettu purkki. Joka ei kyllä ihan ehkä vakuuttanut mua. Ainakin sitä piti laittaa kolme kerrosta ja peittävyys oli tosi huono. oon käsittänyt, että kalkkimaaleissa olis tosi hyvä peittävyys? No, kokeilen kyllä ehdottomasti uudestaan jollain muulla merkillä, mutta tämä nyt oli taas näitä mun pakkosaadahetinyt-juttuja. Sävy oli untuna ja se on ihan kevyesti harmaaseen taittava.


Ja koska se tähtipäiväpeitto ei nyt jotenkin mun silmään sopinut ollenkaan tuohon päätyyn, pengoin varastosta ihan perus valkoisen päiväpeiton. Sopii niin kivasti. Ja koska sitten tuohon yhdistelmään sopi niin ihanasti nämä mun virkkaamat matot, niin tulihan siitä nyt vaan niin meidän näköinen(vai mun?!?!). 


Tuo puulaatikko siirtyi nyt alustavasti tänne eteisestä (koska kyllä, sieläkin tuli muutoksia...), mutta en oikein tiedä olisko sen paikka kuitenkin olkkarissa vaikka pöytänä. 


Sellainen muutos. Tämä huone kyllä ihan kylpee valossa, nyt kun se on pääasiassa valkoinen. Ja tämä tälläinen vanha tyyli on niin sitä mun omaa makua. Niin tykkään!!!


Siinäpä viikonlopun ensimmäinen sisustelu kohde. Mitäs tykkäätte? Ja hei ei haittaa vaikka ei nappaakkaan sun makuun, oon itte tästä niin fiiliksissä, että mulle on ihan sama mitä muut ajattelee:D

Ihanaa viikkoa teille jokaiselle<3

~~Ulla~~

ps. viikko, siis VIIKKO loman alkuun<3<3


10 kommenttia:

  1. Jee, sisustuspostaus! Näitä on aina tosi kiva lukea.
    Upea tuo puulaatikko, todella kaunis. Sopii hienosti virkatun maton kanssa, valkoinen pitsi tuo mahtavan kontrastin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Milla, mäkin tykkään hurjasti lueskellä toiseten sisustus postauksia. Niistä saa niin ihania idiksiä omaan kotiin!
      Tuo puulaatikko on mun mumman ja paapan vanha munakunnan laatikko. Sillä on siis kuljetettu munia kanalasta kauppaan, oli pakko pelastaa se meille<3

      Poista
  2. Hei ihana makkari teillä<3
    Tosi kaunis, muutenkin kuvien perusteella teillä kotona sellainen rauhallinen fiilis :)

    Meillä kans sängynpäätynä vanha ovi, mies pesi sen painepesurilla, sen jälkeen kun toi vanhempiensa mökiltä varastosta. On sellainen mintunvihree, maali mukavan kulunut ja rouhea.
    Meillä sisustuksessa värejä jonkin verran, en osaa tyyliä kuvailla, ehkä sekameteli :D sellainen huvikumpumainen.. Ehkä...

    Keittiössä valkeat kaapit ja harmaa lattia ja olkkarissa beigeä ja ruskeaa tapettia. Olkkarin näin 10v jälkeen haluaisin kyllä ehdottomasti tapetoida uudelleen jahka nyt ensi viikolla alkavasta kylpyhuoneremontista selvitään... :)
    Ennen oli enempikin retron tyylistä meillä, nyt vähän rauhoittunut :)
    Kirppisbongailuja toki löytyy ja omanlaisia ratkaisuja joista ihan sama mitä muut ajattelee :D esim. Yksi pätkä keittiön seinää tapetoitu vanhan kirjan sivuilla. Ihana on <3

    Tänäänkin kävin femmatorilla ja kassillinen vaatetta mukana tulin takasin :) löytyi niin tytöille, mulle kuin pikkumiekkosellekin :)
    Että käykää ihmeessä jos täällä päin ootte :)
    Oon aina niin fiiliksissä noista kirppislöydöistä. :)

    Laittele ihmeessä sisustuspostauksia, musta on ihana niitä kattella blogeista. Vaikka ei välttämättä aina omaa tyyliä mutta hyviä vinkkejä niistä saa :)

    T. Sanniska

    Ps keväällä tuli kolmoselta sellain ohjelma kuin : Kenen kotona? Löytyy katsomosta. Siinä neljä ihmistä vierailee toistensa kotona ja arvuuttelee kuka asuu missäkin. Ollaan keskimmäisen kanssa ohjelmaa katottu, ihania koteja ja yllättävän vaikea arvata kuka asuu missäkin nimen ja ammatin perusteella :) semmonen hyvänmielen ohjelma, ketään ei dissata.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon<3
      Hyvä, että kuvista välittyy rauhallisuus, musta tuntuu, että meno tällä hetkellä on kyllä kaikkea muuta kuin rauhallista:)
      Mäkin pesin tuon kunnolla, kun oli ihan hämähäkin verkoissa, yäääks!! Mä niin ihailen sellaista huvikumpu tyyliä, väriä sopivassa sekamelskassa, niin kaunista<3

      Sisustaminen on just tuosta niin kivaa, kun sun ei oo pakko pitää sitä samaa tyyliä väkisin, vaan voi vaihtaa ja soveltaa, ottaa vaikka kaikista tyyleistä ne omat jutut. Tuo keittiön seinän pätkä kirjan sivuilla kuulostaa kyllä ihanalta!!

      Mäkin oon aina ihan täpinössä kirppislöydöistä, laittelen siskolle kuvia, vaikka ei sitä varmaan ihan satasella kiinnosta mun lastenvaate löydöt:D
      Ja hei kiitti tuosta ohjelma vinkistä, ihan niin ku mäkin olisin siitä yhden jakson kattonu,mutta en sitten muistanut enää ohjelman nimeä, niin en voinut ettiä sitä katsomosta!

      Ihanaa viikkoa teille<3

      Poista
    2. Höpönpöpön tottakai kiinnostaa! :D Hei tulipa todella hyvä tuosta päädystä!! Ihanalta näyttää <3 Ei kyllä ollu varmaan mistään kotosin se sun maali koska noilla merkeillä mitä mä oon kokeillu on kyllä saanu melkein yhdellä kertaa piiloon mitä tahansa, paitsi metallia :D -V

      Poista
    3. Hah, no hyvä niin, koska en mä sitä hehkuttamista lopeta kumminkaan:D <3
      No kun mä just muistelin niitä sun tuunauksia ja sitä että sulla peitti kyllä ihan todella hyvin ne kalkkimaalit. No ehkä sitten tosiaan seuraavaan projektiin haen jotain muuta merkkiä!!

      Poista
    4. Hei vielä tuli mieleeni, että jos näillä kulmilla liikutte , niin Riihimäellä on Ministyle-niminen merkkivaatekirppis. Voisit tehdä löytöjä ;)

      T. Sanniska

      Poista
    5. Kuulostaa just mun paikalta!!kiitti taas!

      Poista
  3. Ihanan näköistä, tulipa kiva! :) ja tosi kaunis matto, millä ohjeella oot virkannut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tykkään itsekin tästä tosi paljon. Tuo mattomalli on kyllä mun lemppari. Se on virkattu lankavan juhannusruusu ohjeella. tosi helppo!

      Poista

kommentit ovat aina tervetulleita: