perjantai 14. helmikuuta 2014

Ystävänpäivänä...

...oon täälä tuuminu ystäviäni koko päivän. Mistä niitä on tullut ja mihin niitä on hävinnyt. Mulla ei oo mitään hirmu isoa joukkoa niitä ihmsiä jotka lasken läheisiksi ystäviksi,mutta ne jotka siihen joukkoon lukeutuu,on sitäkin tärkeämpiä.Ystäviä on ala-aste ajoilta,lähihoitaja koulusta, työelämästä,sukulaisia ja miehen kautta tulleita.Jokainen ihan yhtä tärkeä.

 Ihaninta on viettää päivä ystävän kanssa. Sillä ei ole väliä ollaanko meillä vai kaupungilla kirppistelemässä. Tai onko siinä 6 lasta jaloissa pyörimässä vai ollaanko kahdestaan. Se on tärkeintä,että saa jutella kunnolla,olla osa toisen elämää. Saa puhua omista iloista,suruista,pettymyksistä. Mutta myös kuulla mitä sille ystävälle kuuluu. Tiedätte tunteen kun ei tarvitse niin hirveästi selittää mitä tarkoittaa,kun toinen jo tietää mitä tarkoitat=)

Siispä kiitos teille jokaiselle ihanalle ystävälle,ootte niin niin rakkaita ja tärkeitä 
 mulle<3

Ystävää ei saa rahalla,
ei hyvällä eikä pahalla.
Ystävyys syntyy noista,
elämän monista kiemuroista.
Olet olemassa, rakas ihminen.
Elämä kaunis on, kun tiedän sen.
Ei tärkeintä se, mitä sanot, teet,
vaan mitä olet, hymy, kyyneleet.
Mirjami Lähteenkorva



 Ja pakkohan mun on laittaa tänne linkki mistä pääsette ihastelemaan ja rakastumaan Pomp de Luxin kevät-kesä mallistoon eli kliks
Mitä mieltä ootte väreistä ja kuoseista?! Mä oon,ylläri, ihan myyty!! Jos mahdollista odotan vielä enemmän kutsuja,onneksi enää pari viikkoa!Koko juttuja oli vähä nmuuteltu tähän uuteen mallistoon,eli 104cm vaatteet kuuluu nyt pienten mallistoon..Eli Mandin vaatteet saa sitten etsiskellä sieltä.

Huoh,nyt kipinkapin kauppaan,jätetään miespuoliset tyypit kotia ja suunnataan Mandin kanssa kahdestaan kaupoille=)

Ihanaa ystävänpäivää teille kaikille!!!


2 kommenttia:

kommentit ovat aina tervetulleita: