tiistai 7. huhtikuuta 2015

Löytöjä Basaarilta!!!

Moi!
 
Kuinkas teidän pääsiäisen ajan vapaat meni?Meillä oli jotenkin koko talo ihan kaaoksen vallas. Siivoaminen ei kerta kaikkiaan napannu,joten tein pika selauksen Ykkös basaarin fb sivuille ja mitä mä löysinkään:Basaari oli sunnuntai auki!!!!
Ruuan jälkeen pakkasin Nuutin ja Mandin autoon ja niin sitä suunnattiin Seinäjoelle. Ja kyllä kuulkaas kannatti. Sain kurkattua samalla miltä remontoitu basaari näyttä ja itse kyllä tykkäsin. Myyntipaikkoja oli tullut peräti 50 lisää,eli paljon lisää mahdollisuuksia tehdä löytöjä=)
Nuutille löysin nämä yökkärit. Päivä vaatteissa en välttämättä aivan näin paljon värejä kaipaa,mutta yökkäreissä värit menee.Hintaa yhteensä 3€.
 
Bamse setti oli jotenkin söde myös. HIntaa koko setillä 4€.
 
Mutta löydöistä paras.Ah,oon tästä niiiiiin onnellinen.Piti hehkuttaa heti kotimatkalla siskolle ja kotona laitoin heti kälylle kuvaa ja viestiä.Ei ollu kyllä tarkoitus mitään talvivaatteita kattella.MUTTA Luhdan navyn sininen parka mallinen talvitakki. IHANA!!!!!<3 ja siis hintaa oli 18€.

Kannatti lähteä ajelemaan=)
 
Mulla on täälä alkanut projekti. Ei mikään kesäksi bikini kuntoon-juttu,mutta parempaa yleiskuntoa etsimässä oon.Välipala ja aika usein myös iltapala on vaihtunut rahkaan ja kiisseliin, sekaan tulee heitettyä usein myös pakastimesta marjoja. Veden juontia oon yrittänyt lisätä vielä entisestään. Ja herkuton huhtikuu pyörähti myös päälle,jo sunnuntaina. Kuola valuen kattelin eilen kun Mikko tuhos loput pashat...Kyllä tämä tästä!!!
 
Polarin Loop ranneke on ollut mulla nyt viikon käytössä ja on se vaan hurjan motivoiva. Tästä rannekkeen saannista johtuen,mun oli IIIHAN pakko hommata uusi kännykkä. Vanha oli Samsungin S2 ja nyt on sitten S3 tulossa. Tuohon vanhaan ei saanut Loopin sovellusta ollenkaan otettua,joten siksi vaihtoon. Paljon kätevämpi kännykästä katsoa tietoja kuin koneelta. Ja Rasmus on ihan onnessa,koska luvattiin hänelle nyt sitten tuo mun vanha luuri.
 
Onko sielä muita Loopin omistajia,mitä ootte tykännyt rannekkeesta?
 
Oli pakko päivittää mp3.Lenkkikin kulkee sata kertaa paremmin,kun on hyvää musaa!Nyt vaan aurinkoa kehiin niin on ihana lähteä kiertelemään lenkkejä=)
 
Mä kuitenkin lupaan,että mitään kuntoilu blogia tästä ei tuu=)
 
Nauttikaahan auringosta ja ihanista kevät päivistä!!
 
~Ulla~
 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentit ovat aina tervetulleita: