sunnuntai 21. helmikuuta 2016

Basaarin lumoissa...

zHeti alkuun, vaikka teenkin basaarin kanssa yhteistyötä niin tämä postaus on siltikin ihan rehellinen mielipiteeni, ei ostettu sellainen!!
 
 
Mulla on siis ilo tehdä yhteistyötä Seinäjoella sijaitsevan Ykkös Basaari kirpparin kanssa. Meillä bloggaajilla on sielä ihan ikiomat bloggaajien helmi hyllyt. Tänään pakattiin koko perhe autoon ja suunnattiin siis basaarille. Lapset ilmoitti perus "mä en jaksa sielä olla, kun teillä menee niin kauan"- nurinat. Mutta minäpäs kerroin lapsille, että te pääsette elokuviin=) Voi mitä ilmeitä!!
 
Basaari on hiljattain muuttanut Seinäjoella ihan Minimanin viereen. Käyntikin onnistuu suoraan Minimanin pihasta. Ja basaarilla on itselläänkin tosi hyvän kokoinen parkkis. Kirppispöytiä löytyy  vaatimattomat vähän päälle 300.Joten mä en oo kertaakaan selvinnyt tuolta tyhjin käsin pihalle=)
 
Basaarilta löytyy lapsille ihan huippu Kids corner,jossa pyörii elokuva. Istua saa vanhoilla linja-auton penkeillä, aika elämys!! Meidän muksut (ei Nuutti) istua nökötti tuola niin tyytyväisinä koko sen reilun tunnin mitä me kierreltiin. Suuret plussat leveistä käytävistä ja raikkaasta lookista. Jos sun mielikuva kirpparista on tunkkainen, pahan hajuinen ja ahdas, niin mä vakuutan,että tämä kirppari muuttaa sen mielikuvan!!
 
 
Basaarilta löytyy nykyään myös ISO sisustus osasto. Olisin voinut napsia siitä sata kuvaa, mutta jos nyt vähän rajataan=)
 
 
Tämä meidän bloggaajien hylly löytyy oikeastaan heti sisälle tullessa, paraati paikalta, kiitos Virpi<3
 
Tässä mitä mä vein myyntiin; vähän Greengatea, jotain itse väsättyä ja Pomp de Luxin vaatteita.Näillä on hyvä aloittaa!
 
 
Myyntiä pystyy tällä kirpparilla seurata ihan reaaliajassa, kun käytössä on Kirppari-kalle järjestelmä. Ihan huippu, voin kertoa, ehkä jopa hiukan koukuttava=)
 
Ah ja voitte uskoa niin mä en todellakaan tyhjin käsin tuolta (tälläkään kertaa) poistunut... Meidän Minille löytyi niin ihania vaatteita<3
 

Näistä oon varsinkin super iloinen. Oon nyt Minin myötä rakastunut ihan totaalisesti Newbien vaatteisiin. Huutikses näillä on lähtöhintakin jo 5€ luokkaa, nämä oli bodyt ja leggarit 1,50€ ja tuo aivan huippu ihan neulehaalari oli 5€. Niin ihania!!!



 
Nuuttikin oli aivan yhtä hymyä kun hänelle ostettiin tämä:
 
Semmoinen kirppari, suosittelen poikkeamaan, vähän kauempaakin!
 
Mukavaa sunnuntain jatkoa=)
 
~~Ulla~~
 
*Yhteistyö postaus*

2 kommenttia:

  1. Voi että, tuonne kun pääsisi. :)
    Aivan ihania löytöjä olet tehnyt. Pienet vaatteet ja varsinkin nuo Newbien on ♥.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin kyllä itsekkin ihan onnessa näistä löydöistä!! Mä nyt ensimmäistä kertaa ostelen näitä Newbie vaatteita, Ne tuli silloin kauppaan niin,että Mandille ei enää ollut kokoa ja Nuutin aikana ihastuin niin kovasti Polarn o Pyrettiin, että oksat pois. Nyt on lupa hempeillä ja Newbiet sopii siihen<3

      Poista

kommentit ovat aina tervetulleita: