perjantai 8. tammikuuta 2016

Valkoinen...

Moiks!
 
Ihanaa, mulla on pian 30 ihan ikiomaa lukijaa<3
 
Ootteko selvinny hengissä pakkasista?! Mä päätin ottaa noista kevyistä -26 asteen pakkasista kaiken irti ja meillä onkin ollut kaiteet vuoroin täynnä mattoja, petivaatteita, petareita, vilttejä tai koristetyynyjä. Lapset kysyi tänään että äiti, meinaatko sä tuulettaa koko talon?! :D
Mutta matotkin oli niin ihanan raikkaat koko illan kun ne sitten kannettiin sisälle! Takkaa on poltettu joka ilta oikein urakalla ja kynttilöitä on kulunut tällä viikolla ihan järjettömät määrät.
 
jouluksi oli ihana laitella punaista vähän joka puolelle taloa, mutta voi miten ihanan raikkaalta talo näyttää nyt, kun kaikki punainen on jossain kaapin perällä! Ja siihen kun lisätään välillä pilkahtava auringon valo, niin melkein voin jo tuntea kevään tulon!!
Paitsi kun puetaan villahaalareita lapsille...Silloin se kevät tuntuu kuulkaa melko kaukaiselta=)
 
Kuvina on nyt vaan yleis räpsyjä olkkarin ja keittiön puolelta.
 
Ja kamerassa on ollut taas ihan huippu asetukset päällä, Meillä EI oo keltaisia pallovaloja!!
 
Ja sopiihan telkkarin kuva teidänkin sisustus silmään? Yhtä hyvin kuin sohvalla makoileva päätön kissa?! Aina ei voi vaan onnistua kaikes=)
 

 
Keittiö jatkaa samaa suhteellisen valkoista linjaa. Joku vois tulla ja suhauttaa yön aikana meidän keittiön kaapitkin valkoisiksi...Vapaaehtoisia??!
Tiedättekö muuten mihin nuo mun tekemät pöytätabletit on hyviä? No ne lentää tosi hienosti kun ottaa reunasta kiinni...Jopa pyörivät samalla jos on oikea tyyli! Näin lapset mulle näytti ja opetti kun tulin puita hakemasta=)
 
Uutena vuotena kälyltä saadut kukat on vielä hyvässä kuosissa. Taitaa kaikki mun tuntevat jo tietää tämän mun rakkauden valkoiseen?!
 
Onkos muuten tulppaania tullut jo kauppoihin? Ootteko bonganneet??
 
Huomenna tulossa postausta raskaudesta<3
 
Nyt mä nukahdan pystyyn jos en mee nukkumaan, joten öitä ja ihanaa viikonloppua!!
 
~~Ulla~~
 


4 kommenttia:

kommentit ovat aina tervetulleita: