tiistai 28. tammikuuta 2014

Se mun uusi rakkaus...

Mies on pysynyt samana,jos joku sitä epäilee=) 

Mutta siis voih,miten oon voinut missata tämän iki-ihanan sarjan?! Tai jos nyt totta puhutaan niin koko merkin?!Se on vienyt sydämen ihan totaalisesti.Ai mistä puhun?! No Greengatesta. Monissa blogeissa oon niihin törmännyt ja aina oon vaan ohimenen katsellut,että onpas kivan näköisiä. No ensimmäisen kerran googlaillessa sitä kunnolla, ihastuin tähän koko merkkiin.Päätin,että tilaan pari kuppia tai lautasta aina joka tilistä. Voi olla,että vihjaisen myös Mikolle,että jos sille tulee ihan VASTUSTAMATON tarve ostaa mulle jotain nii nämä on enemmän kuin tervetulleita!Ihan vaikka joka kuukausi,kai nyt aina keksii jonkun syyn ostaa toiselle jotain?!Mä voin vaikka itse keksiä sen syyn=) 


Mun googlailut vei mut Annival Interioir:n sivuille ( Kliks ) ja sielä sitten iskikin valinnan vaikeus.Enhän mä ollut edes tajunnu,etä niitä on noin monenlaisia!!No onneksi monet ovat jo todenneet,että ne sopii kaikki ihanasti keskenään,joten aloitin mun keräyksen sitten turvallisesti tähti kannusta ja parista Sophie-sarjan latte mukista.


Juuh,näitä saattaa kotiutua meille seuraavien vuosien aikana lisää...


Tässä jo ehdinkin kaivata jotain niiden myymieni sinisten teemojen tilalle...Onneksi on nyt sekin ongelma ratkaistu=) Meillä ei Mikko edes oikein tajunnu tuota,miten joku voi kyllästyä johonkin sarjaan..Miehet!!!Tuota teemaa oon keränny varmaan 16 vuotiaasta asti,tässä on ihan hitusen tyyli vaihtunut 13 vuodessa=) Ja tämä on kyllä huomattavasti enemmän mun makuun.Harmi vaan,että tämän sarjan kuppien ja lautasten omistajat ovat ilmeisen tyytyväisiä ostoksiinsa,koskapa niitä ei näy käytettynä missään..
Löytyykö sun kaapista joku tietty sarja vai onko sielä erilaiset mukit sulassa sovussa? Vai onko joku kyllästynyt vanhan sarjaan ja etsiskelee uutta?

 Mä meen nauttimaan rauhallisesta hetkestä,teekin maistuu paremmalta näistä mukeista!
                                                  ~~Ulla~~



8 kommenttia:

  1. EN KESTÄ!! Noihan on ihan kertakaikkisen IHANIA! :O

    VastaaPoista
  2. Eikä ne miehet mitään tajua, samat astiat, huonekalut, matot ja verhot sais niiden puolesta olla tästä hamaan ikuisuuteen.. Onneksi ollaan me naiset näyttämässä että vaihtelu ei ole huono juttu! ;)

    VastaaPoista
  3. Gg:t on vieny munkin sydämen, on ne niin ihania! <3 ihania ostoksia olet tehnyt! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vähän aavistelinkin,että en vaan voi olla ainut joka on menettänyt tälle sarjalle sydämensä=)

      Poista
  4. Minä olen myös rakastunut Greengateihin!Ja juurikin tuli tilaus Annivalista minullekin.Käyppä kurkkaamassa blogissani ;) Liityin kivan blogisi lukijaksesi myös :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Annivalissa oli kyllä ihan huippu hyvä valikoimatuota gg:tä ja tervetuloa lukijaksi!!=)

      Poista

kommentit ovat aina tervetulleita: