maanantai 3. syyskuuta 2018

Maanantai, uhka vai mahdollisuus?!

Moi ja ihanaa maanantaita joka kotiin<3

Viikonloppu sujui vallan nopeasti ja oon täälä taas itselleni naureskellut. Mulla oli mielessä jo hyvä postaus lastenvaatekutsuista ja sellaisethan mulla olikin lauantaina. No kamera lepäsi koko kutsujen ajan kaapin päällä, joten vuoden bloggari täälä taas hei!!🙈  Ai että mua otti päähän!

No kutsujen järkkäily oli sen verran täynnä tpuhua, että kun vieraat lähti mulle iski joku vuosi tuhannen flunssa niskaan. Nyt ollaan sitten koko perhe enemmän tai vähemmän kipeänä. Mutta kyllä se taas tästä, Panadol Hotin voimalla mennään!


No mutta otsikkoon liittyen. Miten sulla onko maanantai se viikon inhottavin päivä? Se kun itsestä ei saa mitään irti muuta kuin väkisin vääntämällä? Vai onko se energinen päivä, uuden viikon ja uusien juttujen äärellä?

Mulla se on juurikin tuo energinen päivä. Viikonloput menee meillä yleensä rennommalla meiningillä kuin viikot, joten maanantaina mä tavallaan jo ihan odotan sitä, että saan tarttua imuriin ja laitella paikat kuntoon ja pestä sata koneellista pyykkiä.  Vaikka  meillä viikonloppuisinkin on samat ruoka-ajat ja päikkärit nukutaan ihan samalla tavalla kuin viikollakin, niin silti se ihan kunnon arki on niin mukavaa.  Saan itsestäni paljon enemmän irti maanantaista perjantaihin kuin lauantaina ja sunnuntaina.  


Lasten kanssa on säännölliset ulkoilu ajat viikolla, kun viikonloppuisin sitten mennään jos siltä tuntuu (yleensä tuntuu!!). Meidän lapset on kyllä totaalisesti riippuvaisia tuosta raittiista ulkoilmasta. Nyt kun on oltu vähän kipeänä, ja esim eilen ei aamupäivästä näytetty nenää ollenkaan ulkona, niin kyllä sen todellakin huomasi iltapäivällä! Kaikki, aikuisia myöten, oli kiukkuisia ja hermot kireällä. Käynti leikkipuistossa helpotti kummasti tuota fiilistä!



Että kyllä mulla taitaa maanantai kuulua niihin lemppari päiviin!! Löytyykö muita samoilla fiiliksillä?! 

Ihanaa ja toivottavasti aurinkoista viikkoa teille kaikille ihanille<3

-Ulla

4 kommenttia:

  1. Löytyy! Ei oo maanantait mörköjä :D Vaikka meillä pyykit pestään vklna että on puhtaita työvaatteita sit taas alkavalle viikolle ja no imurin kanssa nyt oon harva se päivä muutenkin :'D -V

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä jotenki arvasinkin, että sä oo samanlainen tässä asiassa kun mä!!Mulla on nyt viimeiset pari viikonloppua ollu imurivapaita,mut maanantaina ei oo sit muuta vaihtista ku kaivaa se kaapista😂

      Poista
  2. Ennen mulla oli sunnuntai sellanen super ällötys -päivä, kun tiesi, että kohta se maanantai koittaa... Nykyään kaikki käy, arki tai pyhä tai loma :) toki huonojakin päiviä on, ei kuitenkaan säännöllisesti tai mikään tietty päivä aina. Ja harvoin nykyään edes päivä,pikemminkin huono hetki. Olen saanut ajatusmalliani kääntymään positiiviseen suuntaan, osana kiitos kuuluu myös sinulle ja blogisi kautta välittyvälle positiiviselle energialle :)

    T. Sanniska

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä miten ihana kommentti♡♡♡kiitos ihana!!
      Kyllä niitä huonoja päiviä kuuluu varmasti meidän ihan jokaisen elämään, mutta kun osaa päästää siitä negatiivisesti olosta irti,niin nopeasti se päivä näyttääkin jo paremmalta😊
      Ihanaa loppu viikkoa teidän perheelle!

      Poista

kommentit ovat aina tervetulleita: