torstai 29. syyskuuta 2016

Viimein mäkin ne löysin..Zaran lastenvaatteet!

Moiks!
 
Tämä syksy on näköjään täyttä tykitystä lastenvaatteiden osalta. Luin Sininen norsu ja samettikarhu- blogin Julian postauksen Zaran pipoista ja, no te tiedätte mitä sitten tapahtui. Pari klikkailua ja tadaa, meille oli matkalla muutamat asusteet kylmille säille.
 Oon monta kertaa meinannut käydä kattomassa noita Zaran sivuja,mutta jotenkin se on vaan jäänyt. No nyt kun sinne eksyin, niin mähän pyörin siellä vaikka kuinka kauan! Kerrassaan ihania vaatteita.
 
Toimitus saa täydet plussat, Sunnuntaina tilasin ja eilen tuli paketti ovelle asti. Mandille tilasin pipon ja tuubihuivin. On muuten Super pehmoista matskua!
 
 
Nuutille otin pingviini setin. Poitsu ei suostunut laittamaan niitä päähän sillä hetkellä kun heiluin kamera kädessä, mutta kivat nekin oli. Otin lisäksi valkoisen paidan, tuollaisen vaarinpaita tyylisen. Oonkohan ikinä maininnut täälä, että mä rakastan valkoisia vaatteita?! Ne on vaan niin helppo yhdistellä kaikkiin väreihin ja jotenkin ihanan raikkaita<3
Mut hei eikös oo söpöt lapaset?!
 
 
Minealle tuli myös huivi ja pipo setti, lisäksi pupu legsut ja parit sukat. On muuten hankala tilata uudelta merkiltä vaatteita. Otin nyt kuitenkin 68cm ja nuo housut on kyllä sen kokoiset, että ne saa ottaa heti käyttöön. Eli olisko nämä vähän niukempaa kokoa kuin esim lindexin?
 
 
"Mä hukun tähän huiviin:)"
 
 
Oli muuten huomattavasti halvemmat nämä setit kuin esim Gugguun vastaavat. Niitä mä vähän haaveilin, mutta kun noita settejä olis sitten kiva saada kolmelle nuorimmalle, niin ei oikein viitti laittaa vajaata 300€ pelkkiin pipoihin ja huiveihin.  Nämä tuli maksamaan alle 20€/per setti.
 
Ja ettei tupsu pipot vaan lopu kesken, niin pakko vielä vilauttaa miltä Minean H&M:n pipo näyttää. Nämä oli jo monesta paikasta loppuunmyyty, nettikaupassakin ainakin kerran myytiin eioota. Niin söpö<3 niin ja hintaa vaan 6,90€. Ei sen pipon aina tarvitte maksaa sitä 40€, ollakseen ihana!
 
 
Mulla on kyllä joku ihme riippuvuus hamstrata noita pipoja ja huivia...Hei oon Ulla ja mä hamstraan asusteita:D
Muita kohtalotovereita?!
 
~~Ulla~~
 

9 kommenttia:

  1. Heh mäkin ihastuin tohon Zaran huiviin ja pipoon just Julian takia 😍 innoissaan esittelin miehelld et kato kuinka ihanan söpöt niin se vilkas ja totes että onneks osaat tehä ite. 😨😅 pitää vissiin lähtä puikko ja lankaostoksille :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin Julia on harrastanut tosi hyvää mainontaa:)Mäkin kyllä mietin,että noi olis tosi helppo tehdä myös itte,mutta mutta. Eipä tuo hinta onneksi paha ollut. Ja kun tämä mun aika on vähän kortilla just nyt,niin onneksi noita on valmiinakin!! Toki värin sais sitten just eikä melkein omanlaisen jos tekis itte...

      Poista
  2. Aivan IHANIA! Ei osaa edes päättää mitkä on söpöimmät :O :'D -V

    VastaaPoista
  3. Hei! Mitä kokoa tuo Minean vaaleanpunainen tupsupipo on? Mietin tässä kahden koon välillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minean pipo on kokoa 6-12kk,mun mielestä nuo Zaran pipot ja vaatteet on aika pientä mitoitusta!

      Poista
    2. Minean pipo on kokoa 6-12kk,mun mielestä nuo Zaran pipot ja vaatteet on aika pientä mitoitusta!

      Poista

kommentit ovat aina tervetulleita: